poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Angie

Podróżowanie zawsze sprawia mi wielką przyjemność. Pęd kół, przesuwające się obrazy, rozmowy, muzyka a nawet relaksująca drzemka w samochodzie...wszystko to jest dla mnie miłą odmianą codzienności.
 Korzystając z ładnej pogody wybrałam się w miniony weekend wraz z Drugą Połową w moje rodzinne strony.
Głównym celem podróży było spotkanie z moją Mamą, która jest już w podeszłym wieku i ma spore kłopoty z pamięcią. Czas biegnie, dzień po dniu mija i nie wiadomo, ile nam jeszcze czasu zostało.
Nasze odwiedziny cieszą Ją ogromnie, jednak sama już bardzo niechętnie rusza się z domu. Kiedyś częściej zabierałam Ją do siebie, ale zauważyłam, że po takich wyjazdach czuje się bardziej zagubiona. Uspokaja mnie to, że teraz ma dobrą opiekę, jest pogodna i wyciszona.
Korzystając z bliskości morza nie oparliśmy się pokusie, aby je zobaczyć o tej porze roku. Temperatury nas nie rozpieszczały: od +8 do + 9 stopni zaledwie i oczywiście silny wiatr, ale jednak warto było przejść się brzegiem morza i poczuć jego zapach. 








Wielką przyjemnością było również pobuszowanie po księgarniach,  zakończone "upolowaniem" przeze mnie dawno wymarzonego tytułu, ale o tym  napiszę już następnym razem.
W drodze powrotnej słuchaliśmy starych przebojów, które wprawiły nas w bardzo dobry nastrój.
"Angie" to jeden z nich -wykonywany przez legendę muzyki rockowej The  Rolling Stones.

14 komentarzy:

  1. Trzeba korzystać z tych wspólnych chwil, póki możemy je dzielić razem. Piękne słowa, piękne zdjęcia i jedna z cudownych ballad. Tyle w nich wiosennej radości, ale i pewnej dozy nostalgii... ucałowania Genevieve :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko przemija i my też niestety przemijamy...dlatego te wspólne chwile są tak ważne. Dziękuję Małgosiu i pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Angie jest przepiękna.
    Ale jeszcze piękniejsze, chociaż smutne są takie spotkania z mamą. Kiedyś będziesz je wspominać ze łzami w oczach.
    Pięknej wiosny życzę Genevieve.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Stokrotko, te spotkania na zawsze pozostaną w mej pamięci. Jednak trochę trudno jest mi się pogodzić z faktem, że mama nie jest już tą samą osobą, którą była kiedyś. Dziękuję za życzenia i pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  4. Przemijanie jest tym,czego nie lubię,czego sie obawiam.Właśnie o te ukochane osoby mi chodzi,o rodziców,dzieci,przyjaciół,nawet o psiaka świetnego...:(
    A pobytu nad morzem,przyznaję się,trochę zazdroszczę:))
    R.Stones są niesamowici.O,ich chyba przemijanie nie dotyczy..?:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rolling Stonesi trzymają się dobrze i naprawdę sprawiają wrażenie, jakby czas się ich nie imał:)))Myślę, że chyba każdemu z nas trudno jest się pogodzić z przemijaniem i odchodzeniem naszych bliskich, a w końcu kiedyś...i nas samych. Pozdrawiam wiosennie:-)

      Usuń
  5. No i dobrze że do mamy pojechałaś. Pozdrawiam serdecznie-;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam:))) Dziękuję Uleczko i pozdrawiam:-)

      Usuń
  6. To mieliście piękna wycieczkę i bliskie sercu strony i oczywiście mama. Pozdrawiam serdecznie i buziaki zostawiam. wynik w poniedziałek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Alinko:))) Tak...wycieczka była krótka, ale bardzo sympatyczna. Będę trzymać kciuki za pomyślny wynik. Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  7. Podróż to była sentymentalna, romantyczna, wspomnieniowa. Samych takich pięknych podróży Ci życzę Genevieve :--))Zdrowia dla Ciebie i Twojej Rodziny, uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Dominiko, serdecznie dziękuję za życzenia. Mam nadzieję, że jeszcze nie raz wybiorę się w taką podróż. Ściskam Cię najmocniej i życzę przyjemnego i słonecznego weekendu:)))

      Usuń
  8. Kocham morze i żadna pogoda nie byłaby mnie wstanie zniechęcić do spaceru. Jak wszystko się ułoży to będę podziwiała nasz Bałtyk i w tym roku. Serdeczności majowe.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Haniu:))) Morze jest piękne o każdej porze roku, dlatego warto korzystać z każdej okazji, aby je zobaczyć i pooddychać morskim powietrzem. Życzę Ci Haniu realizacji planów i pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń